16 februari 2008

Så jävla besviken, AVGÅ ALLA!

Efter succén och hjältedåden i Västerås så fick jag blodad tand och tänkte göra något annat jag aldrig gjort tidigare, gå på träningsmatch.

Hade värmt med ett par folkisar och var i fin form. Tyvärr stannade de flesta av ligistpolarna hemma då de tyckte det var för kallt och inte trodde det skulle bli något box.

Skulle gjort detsamma, blev så jävla besviken. Inte en enda kastad cykel, inte en enda krossad ruta, inte en enda snutjävel så långt ögat kunde nå, inga bönder man kunde hälla öl på, inte en enda kastad tändare, inte en enda banderoll att riva sönder, inte ett enda näsben att knäcka. Så jävla trist! Jag gick hem efter 20 minuter. Det var ju svinkallt.

Såg alltså inte matchen, men farsan sa att de överbetalda divorna till spelare vek ner sig mot några småskitar från BP. Spelarna pissade på AIK som klubb och oss supportrar.

Efter dagens insats kan jag bara konstatera att det är kris i laget. VI har för fan inte nåt anfallsspel alls. Farsan sa att vi gjorde fem mål mot samma gäng förra året.

Jag säger bara AVGÅ. Skåne till danmark för fan, eller skänk hela jävla västkusten till gröthalsarna så dom förstår varandraps: har jag sagt att nån måste avgå. FÖr isåfall så säger jag bara AVGÅ! Mendez till landslaget. Handikapplandslaget...

13 kommentarer:

Anonym sa...

Helt underbar blogg, keep it up.

Anonym sa...

jag varnar dig din jävla pajas.

Anonym sa...

säg det till aik istället för att sitta bakom en skärm, avgå själv!

Anonym sa...

Till Anonym; Varning för bebisar, eller? Skärmbebisar är inget att oroa sig för. Klockren blog hur som helt!

Anonym sa...

Haha

Anonym sa...

Underbar blogg det här.

Respekt.

Anonym sa...

denna bloggen är ett stort skämt för aik och borde läggas ner genast!

AVGÅ FÖRFAN, JÄVLA CASUALGRAN!

Anonym sa...

Haha, underbar ironi du kommer med här (för det är väl ändå det du sysslar med?).

Anonym sa...

Det roligaste är ju de som verkar bli upprörda på allvar. Eller tycker att du inte ska vara anonym, för de är ju inte alls anonyma själva på "scenen"...

Anonym sa...

Bästa. Bloggen. Någonsin.

Anonym sa...

Sjukt rolig blogg, det kanske är humor som fixar biffen till slut

Anonym sa...

horungar som skriver massa skit va fan e ny anonyma hela tiden stå upp för vilka ni är fega bögar

Anonym sa...

varfor inte:)